搜尋框程式碼

2009年6月2日 星期二

09年06月02日 (二) 威靈頓街王府餃子


今晚是每月一度的 clubbing gathering.
我與朋友仔先到威靈頓街吃餃子作生日飯, 無錯, 亦是生日飯. 地點是 :
朋友仔與我亦是餃子迷, 一客12隻, 各自叫了白菜及韮菜豬肉.
另叫了雞絲粉皮, 吃到中途再叫了一碗滷雞肉麪.
餃子有水準, 雞絲粉皮花生醬香, 滷雞肉意外好味道.
因為由朋友仔付款, 所以無留意銀包在那裏.
當朋友仔提到要到銀行提款作明天用, 這時我也想提款用. 但找不到銀包, 只想到之前購買香口糖後便放入了斜掛袋外......
朋友提議把斜袋內的東西全倒出來, 就是照樣做, 也找不到...
噢...跌左銀包...無得去玩了......
朋友仔之前替我拿著斜掛袋內的一個公文袋, 內有公司文件, 他把公文袋交回給我後...我按一按...咦.....有些東西喎....
哦...原來我把銀包放了入公文袋內....嘻嘻...就是這樣, 被嚇死左後, 大家又在街上大笑了.
時間剛剛好, 其他朋友仔陸續到達 clubbing venue, 今晚亦是全場爆滿, 很熱鬧.
跳到12點許便與朋友仔離開了, 畢竟, 玩的日子還有很多, 但工作仍是要繼續的.

沒有留言:

張貼留言

回應

Blogger Ads Landscape

熱門文章