搜尋框程式碼

2009年2月15日 星期日

2009年02月15日 (日) PATTAYA DAY 1


人物:
靚女L , 靚女C , 靚仔R 及 我 共四人
地點:
PATTAYA 芭提牙四日三夜遊
DAY 1 行程:
 0930 香港國際機F區 中華航空櫃位集合
1430 到達曼谷機場
1700 到達芭提牙的酒店
1800 夜遊芭提牙
~~~~~~~~~~~~
晨早坐E32機場巴士到機場, 早到成半小時, 就週圍行下看下書. 其他人很快也到齊, CHECK IN後吃個靚早餐.
中華航空往曼谷機位剩三分二, 很多位子吉左...我鍾意望住機頭個CAM等起飛......
2小時就到左曼谷機場, 比以前那個靚很多.....
出左機場後, BOOK左私家車去芭提芽酒店. 車程約1.5小時.
酒店大堂有個小酒吧....
房間走廊呢種單頭的貓頭鷹燈, 唔知香港有無貨呢?
安頓後便出去外逛街....
第一樣吃的東西是街邊粉仔檔...好好味....
然後沿路行去MIKE SHOPPING MALL 方向
大家都認得MIKE 門口的水果檔. 我地買左個榴槤即場吃....300 B
吃完榴槤, 就繼續行....
行到WALKING STREET, 我以前都未來過這邊.....
終於唔駛避車喇.....
夜店林立...好正囉....
亦有花式雪糕佬......
行到攰就吃餐飯先, 最後揀左吃SEA FOOD 檔
吃完飯, 就去做FOOT MASSAGE, 150 B....師傅好唔好都係要撞彩數...
做完FOOT MASSAGE 看到街邊BBQ 檔....好想食呀.....就買左D返酒店吃..
返酒店玩啤牌, 邊吃串燒邊飲酒....還是覺得九龍城的串燒合口味噓....
酒店在HARD ROCK對面, 都算容易認路.....
我揀了荔枝酒飲, 但飲左一枝後又係開始ZZZzzzzz........
DAY 1 就是這樣在半醉下完結.....

沒有留言:

張貼留言

回應

Blogger Ads Landscape

熱門文章